Гарантія та умови гарантії

Купуючи товар в інтернет-магазині "TEPLOGRAND.UA", Ви можете бути впевнені в тому, що ми діємо в рамках чинного Законодавства України та Ваші права як споживача повністю захищені.

Гарантія є підтвердженням того, що у товарі відсутні заводські дефекти. Заводська гарантія надається на всі товари інтернет-магазину "ТеплоГранд".

Умови гарантії

Опалювальна техніка специфічна та дуже різноманітна. Для кожного товару умови гарантії можуть бути різними.

Для більшості товарів (котли, газові колонки, кондиціонери) після монтажу необхідно викликати спеціаліста з Авторизованого сервісного центру на перший запуск обладнання (пуско-налагоджувальні роботи). При першому запуску фахівець перевіряє з'єднання газових патрубків на витік газу, правильність монтажу обладнання, перевіряє працездатність та налаштовує обладнання, встановлює пломби для запобігання несанкціонованому зняттю кожуха і після цього ставить позначки в гарантійному талоні. З представником сервісного центру можна укласти договір на подальше сервісне, гарантійне обслуговування вашого обладнання.

Детальну інформацію про умови гарантії на кожен товар ви зможете дізнатися, звернувшись до сервісного центру.

Хто виконує гарантійне обслуговування?

Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробників.

 

Гарантійний ремонт

Безкоштовний гарантійний ремонт передбачає певні умови експлуатації товару та наявність переліку документів:

1. Гарантійний талон повинен містити таку інформацію:

  • модель товару;
  • серійний номер (якщо є);
  • гарантійний термін;
  • дату продажу товару.

 

2. Товар повної комплектації

3. Накладну, товарний чек про купівлю товару (якщо товар оплачений післяплатою, то достатньо пред'явити транспортну накладну).

4. Висновок сервісного центру у тому, що товар має заводський брак («істотний недолік»).

 

Гарантійний талон необхідно зберігати протягом усього терміну експлуатації. У ньому вказані контактні дані сервісних центрів, авторизованих виробниками.

Якщо протягом гарантійного періоду товар вийшов з ладу і авторизований сервісний центр не може його відремонтувати, то сервісний центр робить заміну товару на аналогічний новий.

Гарантія не дійсна, якщо:

  • Зроблено механічні або інші пошкодження товару з вини покупця або третіх осіб.
  • Порушено цілісність гарантійних пломб.
  • Правила використання та підключення, описані в посібнику з експлуатації (паспорт), порушені.
  • Здійснені несанкціоновані розтин, ремонт, заміна частин або зміна конструкції товару.
  • Монтаж та пуско-налагодження виконані особами, які не мають відповідних дозволів.
  • Несправності виникли у разі недбалого поводження з товаром (запиленості, потрапляння рідин, жиру, комах тощо).
  • Ресурс товару вичерпано.
  • На товар діяли сили непереборних обставин (стрибки напруги, гідроудари, мулисті відкладення води, накип, дія комах та інші впливи навколишнього середовища та підключених комунікацій).
  • У гарантійному талоні не всі дані вказані.
  • Серійний номер неможливо прочитати або відсутній.

 

Тут наведено загальний список гарантійних умов. Проте кожен товар специфічний і має свої гарантійні умови.

Якщо у вас залишилися питання, ви можете зв'язатися з менеджером інтернет-магазину "ТеплоГранд" за телефонами (099) 400 29 29; (096) 326 17 66 або zakaz@teplogrand.ua

________________________________________________________________________________

Правила обміну та повернення товарів

Інтернет-магазин опалювальної техніки "ТеплоГранд" не йде на угоди із совістю заради отримання більшого прибутку, ми дуже намагаємося створити максимально комфортні умови для своїх клієнтів. Саме тому ми з глибокою повагою ставимося до прав покупців та дотримуємося Закону України "Про захист прав споживачів", відповідно до якого покупець може повернути куплений товар у 2 випадках:

1. Товар має істотний недолік (Стаття 8)

- протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується однією з наступних ознак: сервісний центр взагалі не може усунути дефект;

- сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;

- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

При виконанні однієї з вищевказаних умов, провадиться повернення товару виходячи з акта списання товару, який видається сервісним центром. В інших випадках необхідно звертатися до сервісного центру та скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.

2. Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з якихось інших причин не відповідає вимогам покупця (Стаття 9.)

- на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;

- товар не був у використанні, тобто. є новим і з дня придбання минуло не більше 14 днів, крім дня купівлі;

- збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до комплектації товару, не порушено їх упаковку, пломбу та ярлики.

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • товар (і всю його комплектацію);
  • товарний чек;
  • гарантійний талон;
  • паспорт та ідентифікаційний код;
  • дефектний акт.

 

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем виробляються з вартості товару на даний момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Якщо повернення або обмін відбувається через нашу помилку (надіслати Вам не той товар, колір, шлюб) оплату послуг транспортної компанії оплачуємо ми.

У разі повернення або обміну з інших суб'єктивних причин, повернення сплачує покупець.

При надсиланні нам посилки у будь-якому випадку НЕ вказуйте післяплату. Наш кур'єр не може оглянути товар та розплатитися за нього на складі транспортної компанії. Після отримання повернення ми зв'яжемося з Вами та обговоримо всі питання, пов'язані з обміном або способом повернення грошей.

Увага! Витрати пов'язані з транспортуванням товару несе покупець. Для повернення товару у разі заводського шлюбу обов'язково потрібно надати Акт Технічного Стану («дефектний» акт), який має право видати лише Авторизований Сервісний Центр.

 

 

Бажаємо вам вдалих покупок!

З повагою, колектив TEPLOGRAND.UA