Усі товари в інтернет-магазині TEPLOGRAND.UA продаються з доставкою. Зробити замовлення можна декількома способами: зателефонувати за номерами (099) 400 29 29, (096) 326 17 66 або натиснути кнопку "Купити" та заповнити форму замовлення на сайті. Якщо немає можливості здійснити дзвінок, ми можемо зателефонувати вам - замовляйте зворотний дзвінок.

 

Після прийняття від вас замовлення з вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер:

  • Підтвердить прийняття замовлення;
  • Підтвердить ціну та наявність товару на складі;
  • Узгоджує час та місце отримання товару.

 

Відповідно до чинного законодавства України оплата товарів та послуг на території України проводиться в українській гривні.

Інтернет-магазин «TEPLOGRAND.UA» пропонує Вам наступні форми оплати:

Готівкова

  • при отриманні замовлення від кур'єра у Вас вдома

Розплатитись готівкою можна безпосередньо з кур'єром, коли він доставить замовлення. Оплата проводиться в національній валюті. У свою чергу, Ви отримуєте товарний чек, де перераховані всі товари, які є у Вашому замовленні. Будемо дуже вдячні за розрахунок із кур'єром без здачі!

  • післяплатою (накладений платіж) при отриманні замовлення на складі транспортної компанії

Відправлення товару в регіони можливе післяплатою.

Оплачуючи всю суму відразу через банк - комісія буде меншою ніж сума за послуги післяплати у служби доставки.

При відправленні товару післяплатою покупець додатково оплачує:

  • вартість доставки;
  • вартість страховки товару у розмірі 0,5% від ціни товару;
  • вартість відправлення грошей – у розмірі 2% від ціни товару.

Скільки замовлення чекатиме на мене?

  • 5 календарних днів без додаткового погодження з менеджером.
  • Якщо з Вами не вдалося зв'язатися протягом 5 днів, то замовлення анулюється.
  • ВАЖЛИВО: у разі повторного відправлення простроченого замовлення (який повернувся після 5 днів очікування) - Ви оплачуєте обидві доставки. Повторно замовлення відправляємо після передоплати - просимо з розумінням поставитися до цієї проблеми.

Безготівкова

  • Для фізичних та юридичних осіб через касу банку або клієнт-банк:

Ви отримуєте рахунок-фактуру електронною поштою або через месенджер і оплачуєте її в будь-якому найближчому відділенні банку (при цьому стягується банківська комісія). Після надходження грошей на наш розрахунковий рахунок наш менеджер зв'язується з Вами для уточнення деталей та термінів доставки. Прохання після здійснення оплати інформувати нас.

З товаром Ви отримуєте товарний чек, оригінал рахунка-фактури, накладну на отримання товару, копію витягу з єдиного державного реєстру, копію свідоцтва платника єдиного податку, копію квитанції про сплату єдиного податку за поточний період.

  • Платіжною карткою Visa та MasterCard - онлайн через LiqPay

 

Доставка кур'єром додому

Доставка товару по місту здійснюється у робочі дні з 9.00 до 21.00 (вихідні за домовленістю) до під'їзду будинку.

Не всі товари доступні для кур'єрської доставки. Частина продукції відправляється транспортними компаніями на адресу клієнта та до ціни товару додається вартість доставки!

Узгодити зручний для вас час доставки Ви можете з нашими менеджерами за телефонами, вказаними на нашому сайті.

Вартість доставки до адреси клієнта від 100 грн та вище, залежно від ваги та габаритів вашого замовлення.

Підйом товару на поверх — платний, прохання ціни уточнювати у менеджерів за телефоном

Доставка по Україні

Термін доставки 1-4 дні після готовності замовлення.

Ми здійснюємо доставку до більш ніж 1000 населених пунктів по всій Україні за допомогою однієї з транспортних компаній, послуги яких оплачує клієнт при отриманні товару у своєму місті. Для розрахунку підсумкової вартості доставки звертайтесь, будь ласка, безпосередньо до компанії-перевізника.

Нижче список популярних служб:

Міст Експрес - розрахувати вартість доставки

Нова Пошта - розрахувати вартість доставки

Делівері - розрахувати вартість доставки

Замовлення, що відправляється Вам, ми страхуємо на 100%, вартість страховки включається в ціну доставки, так що Ви можете бути спокійні за збереження замовлення. У разі пошкодження або втрати вантажу повну матеріальну відповідальність несе служба доставки. Такий підхід гарантує своєчасну доставку та збереження замовлень. Перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки ми рекомендуємо здійснювати на місці у відділенні служби доставки у Вашому місті. За наявності зовнішніх пошкоджень упаковки вимагайте від працівників філії доставки задокументувати це!

Звертаємо вашу увагу: служби доставки є сторонніми сервісами. Компанія ТеплоГранд не несе відповідальності за роботу цих служб, але завжди намагається допомогти своїм клієнтам у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних із доставкою продукції компанії.

 

Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?

У вас залишаються два документи, які підтверджують нашу співпрацю з вами: виписана нами рахунок-фактура та документ про оплату, який надає банк. Під час перерахування грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед вами.

Ви маєте всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".

Разом із товаром ви отримуєте:

  • гарантійний талон;
  • оригінал рахунку-фактури;
  • накладну.

Міжнародна доставка (Укрпошта)

Доставляємо до будь-якої країни світу від Австралії до США. Термін доставки 10-14 днів у 90% випадків, не більше 40 днів на Північний полюс.

Кожне замовлення прораховується індивідуально, виходячи з кінцевої ваги, габаритів та крихкості посилки. ВАЖЛИВО: ДОСТАВКА ЗАВЖДИ ПЛАТНА!

Як оплатити?

  • Будь-якою банківською картою світу, VISA або Master онлайн.
  • Зробити передоплату через грошові перекази (Western union, Юністрим, Золота Корона, RIA, Coinstar, MoneyGram тощо).

За бажанням для відстеження посилки ми надамо Вам її унікальний номер.

При виникненні такої необхідності, зв'яжіться, будь ласка, з нашими менеджерами електронною поштою zakaz(собака)teplogrand.ua

Самовивіз

Самовивіз здійснюється за попереднім погодженням дати та часу з менеджером.

________________________________________________________________________________

Прийом товарів при доставці

При прийомі товару обов'язково впевніться у відсутності зовнішніх дефектів та його повній комплектації. Претензії щодо зовнішнього вигляду доставленого товару можна пред'явити лише до передачі вам товару кур'єром або представником транспортної компанії. При помічених зовнішніх пошкоджень та комплектації товару, ви можете відмовитись від товару. Підпис в акті отримання товару або відсутність зауважень при доставці вважається підтвердженням того факту, що товар доставлено без зовнішніх пошкоджень та в повній комплектації, надалі марно пред'являти якісь претензії на цю тему.

Перед початком використання товару, ретельно ознайомтеся з посібником з експлуатації та переконайтеся, що товар відповідає вашим уявленням про його функціональні можливості. У випадку, якщо товар належної якості не підійшов вам з будь-яких причин, ви можете відмовитися від нього в будь-який час до його передачі або після передачі протягом 14 днів, за умов, якщо товар відповідає правилам обміну та повернення товарів належної якості.

При помічених прихованих дефектах у товарі одразу ж повідомте про це працівникам інтернет-магазину. Обмін товару або повернення грошей відбувається лише після експертизи сервісного центру (детальніше дивитися правила обміну та повернення товарів).

 

Бажаємо вам вдалих покупок!

З повагою, колектив TEPLOGRAND.UA